Promocje, Promocje, Promocje
- znajdź Klientów przez linki sponsorowane.
Liczba internautów używających wyszukiwarek wciąż rośnie. Każdy użytkownik, korzystający z Internetu, chce jak najszybciej dotrzeć do poszukiwanych informacji. Jeżeli Firmie zależy na dotarciu do szerokiego grona odbiorców, powinna ona zainwestować w reklamę internetową w wyszukiwarkach.
Zależnie od tego, na której z list wyników Firma chce się znaleźć, trzeba wybrać jeden ze sposobów osiągnięcia wysokich pozycji.
Na początku specjaliści od pozycjonowania sprawdzają, czy konkretna strona jest odpowiednio zbudowana i zoptymalizowana pod wyszukiwarkę internetową. Jeżeli nie jest, niezbędne są zmiany na płaszczyźnie kodu strony oraz jej treści.
Później specjaliści pozyskują wartościowe linki i umieszczają w odpowiednich katalogach. Niestety na efekty działań z zakresu pozycjonowania trzeba długo czekać – od kilku tygodni do kilkunastu miesięcy.
W przypadku linków sponsorowanych sytuacja wygląda inaczej. Efekt widoczny jest od razu po uruchomieniu kampanii. Należy pamiętać, że:
W zależności od przeznaczonego budżetu, stawek za koszt kliknięcia i skuteczności kampanii, reklamy osiągają określone pozycje
Podczas trwania działalności reklamowej, specjaliści zajmujący się kampaniami PPC (PPC – Pay Per Click – Koszt Za Kliknięcie) wykonują prace optymalizacyjne, które mają na celu polepszanie wskaźników kampanii. Dzięki temu utrzymują atrakcyjne pozycje reklam przy jednoczesnym obniżeniu kosztów za kliknięcie.
Zobacz również: