Promocje, Promocje, Promocje
- znajdź Klientów przez linki sponsorowane.
Reklama w wyszukiwarkach może być skierowana do użytkowników szukających informacji za pośrednictwem wyszukiwarki, ale także do osób przebywających na różnorodnych portalach tematycznych. Jaka jest różnica między kierowaniem reklam na wyszukiwarkę, a sieć partnerską?
Promocja Firmy za pośrednictwem linków sponsorowanych to znakomita możliwość dotarcia do użytkowników poszukujących konkretnych informacji w Sieci. Dlaczego?
Linki sponsorowane nie tylko docierają do osób korzystających z wyszukiwarki, ale także do osób przebywających na różnych portalach tematycznych. Można zarządzać emisją reklam na dwa sposoby:
W pierwszym przypadku system sprawdza wprowadzone do kampanii słowa kluczowe. Poprzez analizę porównawczą fraz i treści na serwisach internetowych, wybiera te witryny, które tematycznie łączą się z wpisanymi do systemu frazami. Gdy cały proces wyboru stron zostaje zakończony, następuje faza licytacji reklam, tak jak w przypadku wyszukiwarki.
W przypadku kierowania reklam na wybrane strony docelowe, nie trzeba umieszczać słów naprowadzających. Teksty reklamowe będą pojawiać się na sugerowanych witrynach, bez analizy ich treści.
Istnieje także trzecia możliwość – wyboru stron i określenie słów kluczowych – taka opcja sprawi, że tekst reklamowy pojawi się na zdefiniowanych witrynach, lecz tylko wtedy, kiedy będzie na nich odpowiednia treść, zgadzająca się z określonymi frazami.
Zobacz również: