Promocje, Promocje, Promocje
- znajdź Klientów przez linki sponsorowane.
Kierowanie reklam na serwis YouTube umożliwi wyświetlanie tekstów na jednym z najchętniej odwiedzanych serwisów internetowych. W tym celu wykorzystać można reklamy sieci partnerskiej Google, lub też zagłębić się w szczegóły opcji reklamowych oferowanych przez YouTube.
Korzystając ze swojego konta AdWords można kierować reklamy na strony YouTube wybierając opcję sieci partnerskiej Google. Niezaprzeczalną korzyścią są konkurencyjne ceny za kliknięcia, które przy dobrej konfiguracji kampanii potrafią osiągnąć bardzo niskie wartości. Linki sponsorowane będą wyświetlały się na stronach YouTube, jeżeli wybierzemy możliwość kierowania automatycznego, bądź kierowania na konkretne miejsca docelowe.
Reklamy na stronach YouTube mogą być wyświetlane prawie w każdym formacie – tekstowym, graficznym i wideo. Będą one ukazywały się wewnątrz materiałów wideo, bądź w ich otoczeniu. Jedynym wyjątkiem są reklamy InVideo w AdWords.
Automatyczne kierowanie na strony docelowe wymaga trafnego doprecyzowania kontekstowego. Reklama będzie wyświetlona na stronach YouTube w sytuacji zgodności dopasowania tekstów do treści strony. W przypadku kierowania na wybrane miejsca docelowe mamy możliwość kontroli miejsca, w którym pojawi się nasza reklama.
Istnieją dwa sposoby:
Czytaj również o innych formach linków sponsorowanych Google AdWords:
Zobacz również: