Promocje, Promocje, Promocje
- znajdź Klientów przez linki sponsorowane.

Zamów kampanię w wyszukiwarce »

Linki sponsorowane Google Adwords w sieci kontekstowej

Linki sponsorowane w sieci kontekstowej

Możliwości wyświetlania reklam obok naturalnych wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google nie jest jedyną metodą pozyskiwania potencjalnych Klientów. Linki sponsorowane w sieci kontekstowej pomogą nam dotrzeć do Internautów, którzy przebywają na różnorodnych portalach tematycznych, forach i portalach społecznościowych.

Linki sponsorowane Google AdWords w sieci kontekstowej

Jak działają linki sponsorowane w sieci kontekstowej?

Można emitować reklamy w dwojaki sposób – kierować teksty na wybrane słowa kluczowe, lub na konkretne strony docelowe. Zasada jest prosta – w przypadku kierowania reklam na słowa kluczowe, mechanizm sprawdza zgodność wybranych przez nas słów ze słowami na stronie internetowej – jeżeli odnajduje podobieństwo tematyczne - wyświetla reklamy.

Inaczej jest w przypadku kierowania na konkretne strony www. Wtedy reklama wyświetla się na wskazanych serwisach niezależnie od treści jaka jest na nich zawarta.

Istnieje także trzecia możliwość – jednoczesnego kierowania na słowa i strony. W takim przypadku system analizuje zawartość tematyczną wybranych stron i wyświetla reklamy jedynie w przypadku zgodności frazowej z wybranymi przez nas słowami kluczowymi.


Jak wyglądają linki sponsorowane w sieci kontekstowej?

Linki sponsorowane w sieci kontekstowej nie różnią się w budowie od reklam wyświetlanych w wyszukiwarce - składają się z czterech linijek tekstu:

  • nagłówka – tytułu reklamy,
  • dwóch linijek tekstu reklamowego zachęcającego użytkownika do kliknięcia w link,
  • adresu www reklamującej się Firmy.

(więcej na ten temat piszemy w artykule "Co to są linki sponsorowane?")


Ile kosztują linki sponsorowane w sieci kontekstowej?

Linki sponsorowane w sieci kontekstowej są tańszą formą reklamy niż linki sponsorowane wyświetlane w wyszukiwarce. Zasada płatności jest taka sama, jak w przypadku reklam w wyszukiwarce – płacimy wyłącznie za efekt, czyli za kliknięcie. Jednakże trzeba mieć na uwadze fakt, iż linki w wyszukiwarce wyświetlają się użytkownikom poszukującym konkretnych (naszych) usług. Linki sponsorowane w sieci kontekstowej wyświetlają się Internautom zainteresowanym tylko danym tematem.


Czytaj również o innych formach linków sponsorowanych Google AdWords:


Zobacz również:

Zamów darmową ofertę na realizację kampanii reklamowej w wyszukiwarkach.