Promocje, Promocje, Promocje
- znajdź Klientów przez linki sponsorowane.
Możliwości wyświetlania reklam obok naturalnych wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google nie jest jedyną metodą pozyskiwania potencjalnych Klientów. Linki sponsorowane w sieci kontekstowej pomogą nam dotrzeć do Internautów, którzy przebywają na różnorodnych portalach tematycznych, forach i portalach społecznościowych.
Można emitować reklamy w dwojaki sposób – kierować teksty na wybrane słowa kluczowe, lub na konkretne strony docelowe. Zasada jest prosta – w przypadku kierowania reklam na słowa kluczowe, mechanizm sprawdza zgodność wybranych przez nas słów ze słowami na stronie internetowej – jeżeli odnajduje podobieństwo tematyczne - wyświetla reklamy.
Inaczej jest w przypadku kierowania na konkretne strony www. Wtedy reklama wyświetla się na wskazanych serwisach niezależnie od treści jaka jest na nich zawarta.
Istnieje także trzecia możliwość – jednoczesnego kierowania na słowa i strony. W takim przypadku system analizuje zawartość tematyczną wybranych stron i wyświetla reklamy jedynie w przypadku zgodności frazowej z wybranymi przez nas słowami kluczowymi.
Linki sponsorowane w sieci kontekstowej nie różnią się w budowie od reklam wyświetlanych w wyszukiwarce - składają się z czterech linijek tekstu:
(więcej na ten temat piszemy w artykule "Co to są linki sponsorowane?")
Linki sponsorowane w sieci kontekstowej są tańszą formą reklamy niż linki sponsorowane wyświetlane w wyszukiwarce. Zasada płatności jest taka sama, jak w przypadku reklam w wyszukiwarce – płacimy wyłącznie za efekt, czyli za kliknięcie. Jednakże trzeba mieć na uwadze fakt, iż linki w wyszukiwarce wyświetlają się użytkownikom poszukującym konkretnych (naszych) usług. Linki sponsorowane w sieci kontekstowej wyświetlają się Internautom zainteresowanym tylko danym tematem.
Czytaj również o innych formach linków sponsorowanych Google AdWords:
Zobacz również: