Promocje, Promocje, Promocje
- znajdź Klientów przez linki sponsorowane.

Zamów kampanię w wyszukiwarce »

Linki sponsorowane - cennik prowadzenia kampanii

Cennik kampanii linków sponsorowanych jest prosty i przejrzysty - koszt każdej realizowanej przez kampanii składa się z dwóch elementów:

  • budżet mediowy (kwota przeznaczona na zakup kliknięć w reklamę),
  • koszty obsługi agencji.

Bardzo ważną cechą współpracy z nami jest fakt, że prowadzone przez nas kampanie linków sponsorowanych są rozliczane w modelu PPC (Pay-Per-Click). Oznacza to, że płacicie Państwo wyłącznie za efekt - czyli tylko wtedy, gdy ktoś zainteresowany reklamą kliknie w nią i przejdzie na Waszą stronę WWW. Samo wyświetlanie reklamy jest bezpłatne.


Cennik linków sponsorowanych - pakiety

Kampanie linków sponsorowanych mogą być zakupione w jednym z poniższych pakietów. Proszę zwrócić uwagę, że im większa jest ilość pozyskanych klientów, tym relatywnie niższe są ceny obsługi kampanii przez naszą agencję. W efekcie, każdy nowy potencjalny klient kosztuje znacznie mniej!
Pakiety kampanii linków sponsorowanych - cennik Sembox Wartość Pakietu jest sumą kosztu mediów i obsługi kampanii.
Ceny podane są w kwotach netto i należy doliczyć do nich 23% VAT.


Cennik linków sponsorowanych - indywidualna wycena

Jeżeli chcą Państwo przeznaczyć na kampanię linków sponsorowanych więcej niż 5000 zł miesięcznie, przygotujemy indywidualną wycenę kosztów obsługi agencji. W tym celu prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem telefonu, e-mail lub korzystając z formularza po prawej stronie ekranu.


Jaka jest cena jednego kliknięcia w reklamę?

Budżet mediowy z każdego pakietu jest w całości przeznaczony na zakup kliknięć w reklamę w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych, w których realizowana jest kampania. Przygotowując ofertę, zawsze przedstawimy szacunkową, średnią cenę wizyty potencjalnego klienta na Państwa stronie www. Oznacza to, że będziecie Państwo znać gwarantowaną ilość wizyt - jeżeli specjalista zarządzający kampanią uzyska niższy koszt kliknięcia, zostaniecie wynagrodzeni - za darmo - dodatkowymi odwiedzinami kolejnych potencjalnych Klientów.

Wspomniana wyżej średnia cena jednej wizyty jest szacowana przez naszych specjalistów na podstawie:

  • narzędzia propozycji słów kluczowych od Google (Google AdWords Keyword Tool),
  • naszego doświadczenia w danej branży (przeszłych i aktualnie prowadzonych kampanii),
  • pozostałych indywidualnie ustalanych czynników (np. geolokalizacji, godzin emisji, zajmowanych miejsc).

Poproś nas o darmową ofertę

Teraz, kiedy ceny kampanii linków sponsorowanych nie kryją żadnych tajemnic, zapraszamy do kontaktu - z przyjemnością przygotujemy darmową ofertę bez żadnych zobowiązań. Zapytania ofertowe przyjmujemy za pośrednictwem formularza kontaktowego oraz każdą inną drogą kontaktu, dostępną w sekcji kontakt.

Zapraszamy do współpracy!

Zamów darmową ofertę na realizację kampanii reklamowej w wyszukiwarkach.