Promocje, Promocje, Promocje
- znajdź Klientów przez linki sponsorowane.
Skuteczność prowadzenia kampanii linków sponsorowanych można badać na podstawie następujących wskaźników:
Wskaźnik CTR (Click Trought Rate – wskaźnik klikalności kampanii linków sponsorowanych) to wyrażany w procentach stosunek ilości kliknięć w link sponsorowany do ilości jej wyświetleń.
Konwersjami nazywamy akcję, którą powinien wykonać użytkownik trafiający na stronę reklamodawcy. Może to być zakup jakiegoś produktu, zapisanie się do newslettera, bądź zarejestrowanie się na danej stronie.
Dzięki narzędziu śledzenia konwersji reklamodawca ma możliwość sprawdzenia dokładnej liczby konwersji (akcji), które wykonane zostały przez internautów klikających w link sponsorowany.
Wskaźnik ROI (Return on Inwestment) jest wskaźnikiem oceniającym opłacalność działań marketingowych. ROI dokładnie określa ile Firma zarobi na reklamie.
WZÓR wskaźnika ROI
Zobacz również: