Promocje, Promocje, Promocje
- znajdź Klientów przez linki sponsorowane.

Zamów kampanię w wyszukiwarce »

Jak badać skuteczność kampanii linków sponsorowanych

Skuteczność prowadzenia kampanii linków sponsorowanych można badać na podstawie następujących wskaźników:

  • CTR (wskaźnik skuteczności kampanii linków sponsorowanych)
  • Ilości konwersji (określonych akcji),
  • ROI (Zwrot z Inwestycji).

CTR

Wskaźnik CTR (Click Trought Rate – wskaźnik klikalności kampanii linków sponsorowanych) to wyrażany w procentach stosunek ilości kliknięć w link sponsorowany do ilości jej wyświetleń.

Wzór CTR

Konwersje

Konwersjami nazywamy akcję, którą powinien wykonać użytkownik trafiający na stronę reklamodawcy. Może to być zakup jakiegoś produktu, zapisanie się do newslettera, bądź zarejestrowanie się na danej stronie.

Dzięki narzędziu śledzenia konwersji reklamodawca ma możliwość sprawdzenia dokładnej liczby konwersji (akcji), które wykonane zostały przez internautów klikających w link sponsorowany.


ROI

Wskaźnik ROI (Return on Inwestment) jest wskaźnikiem oceniającym opłacalność działań marketingowych. ROI dokładnie określa ile Firma zarobi na reklamie.

WZÓR wskaźnika ROI

Wzór ROI

Zobacz również:

Zamów darmową ofertę na realizację kampanii reklamowej w wyszukiwarkach.